Bestsellery
Zaproszenie ślubne "Minimal Black"
Zaproszenie ślubne "Minimal Black"
3,60 zł
szt.
Zaproszenie ślubne "Elegant Black"
Zaproszenie ślubne "Elegant Black"
4,30 zł
szt.
Winietka "Minimal Black"
Winietka "Minimal Black"
1,70 zł
szt.
Zaproszenie ślubne "Foglia"
Zaproszenie ślubne "Foglia"
5,80 zł
szt.
Zaproszenie ślubne "Jungle"
Zaproszenie ślubne "Jungle"
5,90 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jak zamawiać?

Jeśli wybrałeś już swój wymarzony produkt z mojej oferty dowiedz się jak go zamówić.

Pamiętaj, że wygląd produktów na zdjęciach może nieznacznie odbiegać od rzeczywistego. Jest to zależne od indywidualnych ustawień monitora, które mogą powodować lekkie przekłamanie kolorów. 

ZAPROSZENIA

Minimalna liczba zaproszeń jaką możesz zamówić to 30 sztuk. 

Przed dodaniem wybranej liczby zaproszeń do koszyka należy zdecydować jaki wariant produktu wybierasz. Zaznacz odpowiedni kolor koperty oraz rodzaj akcesoriów. Mogą być one dodatkowo płatne, dlatego sprawdź ich koszt wcześniej w opisie danego zaproszenia. 

Następnie należy załączyć plik z listą Waszych Gości. Pliki mogą pochodzić z programu Excel lub Notatnik - jeśli nie posiadasz pakietu Office. Jak powinien wyglądać poprawnie przygotowany dokument można zobaczyć poprzez pobranie przykładu z "plików do pobrania" znajdujących się na końcu opisu każdego zaproszenia. 

Teraz już możesz dodać wybrane przez siebie zaproszenia do koszyka.

W kolejnym kroku poproszę Cię o podanie Twoich danych do zamówienia, a także o wypełnienie formularza personalizacji produktu. W formularzu należy wpisać dane takie jak:
- imiona i nazwiska Państwa Młodych, 
- data, godzina i miejsce ślubu, 
- miejsce wesela,
- data, do której chcesz aby Goście potwierdzili swoją obecność na przyjęciu weselnym,
- numery telefonów Państwa Młodych. 

Oprócz wprowadzenia powyższych danych należy wybrać tekst, który ma znajdować się na Waszych zaproszeniach. Lista dostępnych tekstów znajduje się w plikach do pobrania na końcu opisu każdego zaproszenia. Jeśli masz ochotę zamieścić swój tekst na zaproszeniu - skontaktuj się wcześniej ze mną. Sprawdzę czy na danym modelu jest to możliwe. 

Jeśli wybrany przez Ciebie wzór zaproszenia zawiera cytat lub jakieś dodatkowe informacje (o nieprzynoszeniu kwiatów, o nieprzynoszeniu prezentów itp.) możesz oczywiście wprowadzić tam swój własny tekst. Proszę o wpisanie go w komentarzu do zamówienia z adnotacją jaki tekst ma zastąpić, np. <cytat - "Wybrany przez Ciebie cytat"> lub <informacja - "Prosimy o nieprzynoszenie kwiatów. Jeśli macie ochotę czymś nas obdarować będzie miło nam otrzymać książki z dedykacją.">. Możesz to zrobić także poprzez wysłanie wiadomości e-mail. W tytule prosimy koniecznie wpisać numer zamówienia.

Następnie pozostaje już tylko wybranie opcji dostawy i płatności. Informacje o dostępnych formach zapłaty i wysyłki znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność". Po opłaceniu zakupów należy poczekać na otrzymanie spersonalizowanego projektu do akceptacji. Plik wysyłany jest w formacie PDF w ciągu 5 dni roboczych na adres e-mail podany podczas zamawiania. Do akceptacji wysyłany jest jeden projekt zaproszenia w PDF, pozostałe są przygotowywane na jego podstawie. 

Dopiero po ostatecznym zaakceptowaniu przez Ciebie projektu przechodzę do wykonania produktów. Następuje to następnego dnia roboczego. Od tego momentu nie ma możliwości wprowadzania zmian w projekcie. Samodzielnie nie zmieniam żadnych treści przesłanych przez Klienta, więc koniecznie sprawdź dokładnie wszystkie informacje zanim je do mnie prześlesz. Nie odpowiadam za błędy w produkcie wynikłe z dostarczenia nieprawidłowego tekstu czy danych.

Po tym etapie następuje wysyłka gotowych produktów. Czas wysyłki nie jest wliczany do czasu ich wykonania. Jest on zależny od formy dostawy wybranej na etapie zamówienia.

Jeśli chcesz sprawdzić ile trwają poszczególne etapy realizacji zamówienia zapraszam do zakładki "Jak długo trzeba czekać?"

 


ZAWIESZKI NA BUTELKI

Minimalna liczba zawieszek jaką możesz zamówić to 40 sztuk. 
Minimalna liczba zawieszek z jednym wybranym tekstem to 10 sztuk, np.: przy zakupie 40 sztuk zawieszek możesz wybrać maksymalnie 4 teksty.

Przed dodaniem produktów do koszyka należy zdecydować jaki wariant dodatków do zawieszek wybierasz. Wszystkie akcesoria oprócz wstążki/sznurka do zawieszenia są dodatkowo płatne. Koszt poszczególnych elementów można sprawdzić w opisie produktu. Gdy wybierzesz interesujące Cię dodatki zaznacz je i dodaj produkty do koszyka.

Kolejnym krokiem jest podanie danych do zamówienia oraz personalizacja. W formularzu personalizacyjnym należy określić wybraną treść, który ma zostać zawarta za zawieszkach. Lista dostępnych tekstów znajduje się w plikach do pobrania na końcu opisu każdego produktu. Jeśli masz ochotę zamieścić swój tekst na zawieszce - skontaktuj się wcześniej ze mną. Sprawdzę czy na danym modelu jest to możliwe. Pamiętaj, że jedna treść musi znajdować się przynajmniej na 10 sztukach zawieszek. 

W formularzu personalizacyjnym należy podać także imiona Państwa Młodych i datę ślubu. 

Następnie pozostaje już tylko wybranie opcji dostawy i płatności. Informacje o dostępnych formach zapłaty i wysyłki znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność". Po opłaceniu zakupów należy poczekać na otrzymanie spersonalizowanego projektu do akceptacji. Plik wysyłany jest w formacie PDF w ciągu 5 dni roboczych na adres e-mail podany podczas zamawiania. Do akceptacji wysyłany jest jeden projekt zawieszki w PDF, pozostałe są przygotowywane na jego podstawie. 

Dopiero po ostatecznym zaakceptowaniu przez Ciebie projektu przechodzę do wykonania produktów. Następuje to następnego dnia roboczego. Od tego momentu nie ma możliwości wprowadzania zmian w projekcie. Samodzielnie nie zmieniam żadnych treści przesłanych przez Klienta, więc koniecznie sprawdź dokładnie wszystkie informacje zanim je do mnie prześlesz. Nie odpowiadamy za błędy w produkcie wynikłe z dostarczenia nieprawidłowego tekstu czy danych.

Po tym etapie następuje wysyłka gotowych produktów. Czas wysyłki nie jest wliczany do czasu ich wykonania. Jest on zależny od formy dostawy wybranej na etapie zamówienia.

Jeśli chcesz sprawdzić ile trwają poszczególne etapy realizacji zamówienia zapraszamy do zakładki "Jak długo trzeba czekać?"

 


WINIETKI

Minimalna liczba winietek jaką możesz zamówić to 40 sztuk. 

Przed dodaniem wybranej liczby winietek do koszyka należy zdecydować jaki wariant produktu wybierasz. Akcesoria te są zazwyczaj dodatkowo płatne, dlatego sprawdź ich koszt wcześniej w opisie danego produktu. 

Następnie załącz plik zawierający listę Gości, dla których mają zostać wykonane winietki. Pliki mogą pochodzić z programu Excel lub Notatnik, jeśli nie posiadasz pakietu Office. Jak powinien wyglądać poprawnie przygotowany dokument można zobaczyć poprzez pobranie przykładu z "plików do pobrania" znajdujących się na końcu opisu każdego modelu winietki. Pamiętaj, że lista gości do personalizacji winietek różni się od listy gości do personalizacji zaproszeń!

Po załączeniu pliku wystarczy dodać produkty do koszyka. Teraz pozostaje uzupełnić dane do zamówienia oraz wybrać formę dostawy i płatności. Informacje o dostępnych formach zapłaty i wysyłki znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność". Po opłaceniu zakupów należy poczekać na otrzymanie spersonalizowanego projektu do akceptacji. Plik wysyłany jest w formacie PDF w ciągu 5 dni roboczych na adres e-mail podany podczas zamawiania. Do akceptacji wysyłany jest jeden projekt winietki w PDF, pozostałe są przygotowywane na jego podstawie. 

Dopiero po ostatecznym zaakceptowaniu przez Ciebie projektu przechodzę do wykonania produktów. Następuje to następnego dnia roboczego. Od tego momentu nie ma możliwości wprowadzania zmian w projekcie. Samodzielnie nie zmieniam żadnych treści przesłanych przez Klienta, więc koniecznie sprawdź dokładnie wszystkie informacje zanim je do mnie prześlesz. Nie odpowiadam za błędy w produkcie wynikłe z dostarczenia nieprawidłowego tekstu czy danych.

Po tym etapie następuje wysyłka gotowych produktów. Czas wysyłki nie jest wliczany do czasu ich wykonania. Jest on zależny od formy dostawy wybranej na etapie zamówienia.

Jeśli chcesz sprawdzić ile trwają poszczególne etapy realizacji zamówienia zapraszamy do zakładki "Jak długo trzeba czekać?"

 


MENU

Minimalna liczba menu jaką możesz zamówić to 10 sztuk.

Przed dodaniem wybranej liczby sztuk menu do koszyka należy zdecydować jaki wariant produktu wybierasz. Akcesoria te są zazwyczaj dodatkowo płatne, dlatego sprawdź ich koszt wcześniej w opisie danego produktu. 

W kolejnym kroku należy załączyć plik zawierający treść menu weselnego. W pliku muszą się znaleźć informacje o nazwach posiłków ("obiad", "kolacja I", "kolacja II"), także co składa się na dany posiłek ("pierś z kaczki z pieczonymi ziemniakami"). Możesz także podać orientacyjne godziny posiłków, aby nie ominęły żadnego gościa. Jeśli chcesz zawrzeć dodatkowy dopisek o stole wiejskim, alkoholowym czy innych dostępnych atrakcjach - dopisz je na końcu. Przy tworzeniu tekstu proszę mieć jednak na uwadze, żeby tekst nie był zbyt obszerny, tak aby zmieścił się na karcie menu. Pliki powinny pochodzić z programu Word lub Notatnik - w przypadku braku pakietu Office. 

Kolejnym etapem jest podanie danych do zamówienia.

Następnie pozostaje już tylko wybranie opcji dostawy i płatności. Informacje o dostępnych formach zapłaty i wysyłki znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność". Po opłaceniu zakupów należy poczekać na otrzymanie spersonalizowanego projektu do akceptacji. Plik wysyłany jest w formacie PDF w ciągu 5 dni roboczych na adres e-mail podany podczas zamawiania. Do akceptacji wysyłany jest jeden projekt menu w PDF, pozostałe są przygotowywane na jego podstawie. 

Dopiero po ostatecznym zaakceptowaniu przez Ciebie projektu przechodzę do wykonania produktów. Następuje to następnego dnia roboczego. Od tego momentu nie ma możliwości wprowadzania zmian w projekcie. Samodzielnie nie zmieniam żadnych treści przesłanych przez Klienta, więc koniecznie sprawdź dokładnie wszystkie informacje zanim je do mnie prześlesz. Nie odpowiadam za błędy w produkcie wynikłe z dostarczenia nieprawidłowego tekstu czy danych.

Po tym etapie następuje wysyłka gotowych produktów. Czas wysyłki nie jest wliczany do czasu ich wykonania. Jest on zależny od formy dostawy wybranej na etapie zamówienia.

Jeśli chcesz sprawdzić ile trwają poszczególne etapy realizacji zamówienia zapraszamy do zakładki "Jak długo trzeba czekać?"

 


NUMERY NA STÓŁ

Domyślnie, przy wyborze np. 15 sztuk produktu zakładam, że mają zostać ponumerowane kolejno od 1 do 15, każdy po 1 sztuce. Jeżeli chcesz, aby numeracja została wykonana inaczej - poinformuj mnie o tym w uwagach do zamówienia. 

Teraz pozostaje uzupełnić dane do zamówienia oraz wybrać formę dostawy i płatności. Informacje o dostępnych formach zapłaty i wysyłki znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność". Po opłaceniu zakupów należy poczekać na otrzymanie spersonalizowanego projektu do akceptacji. Plik wysyłany jest w formacie PDF w ciągu 5 dni roboczych na adres e-mail podany podczas zamawiania. Do akceptacji wysyłany jest jeden projekt numeru w PDF, pozostałe są przygotowywane na jego podstawie. 

Dopiero po ostatecznym zaakceptowaniu przez Ciebie projektu przechodzę do wykonania produktów. Następuje to następnego dnia roboczego. Od tego momentu nie ma możliwości wprowadzania zmian w projekcie. Samodzielnie nie zmieniam żadnych treści przesłanych przez Klienta, więc koniecznie sprawdź dokładnie wszystkie informacje zanim je do mnie prześlesz. Nie odpowiadam za błędy w produkcie wynikłe z dostarczenia nieprawidłowego tekstu czy danych.

Po tym etapie następuje wysyłka gotowych produktów. Czas wysyłki nie jest wliczany do czasu ich wykonania. Jest on zależny od formy dostawy wybranej na etapie zamówienia.

Jeśli chcesz sprawdzić ile trwają poszczególne etapy realizacji zamówienia zapraszamy do zakładki "Jak długo trzeba czekać?"

 


PLAN STOŁÓW WESELNYCH

Przed dodaniem planu do koszyka określ jaki format plakatu będzie dla Ciebie odpowiedni oraz w jakiej orientacji ma zostać wykonany (pionowej czy poziomej). Wielkość zależna jest od liczby Waszych Gości. Do 120 osób zaproszonych osób wystarczający będzie format 500x700 mm. Powyżej tej liczby gości zalecane są wymiary plakatu 700x1000 mm.

W następnym kroku załącz plik zawierający listę Gości z podziałem na stoliki, przy których usiądą w dniu Waszego Wesela. Pliki mogą pochodzić z programu Excel lub Notatnik. Jak powinien wyglądać poprawnie przygotowany dokument można zobaczyć poprzez pobranie przykładu z "plików do pobrania" znajdujących się na końcu opisu strony produktu. 

Po załączeniu pliku wystarczy dodać produkty do koszyka. Teraz pozostaje uzupełnić dane do zamówienia oraz wybrać formę dostawy i płatności. Informacje o dostępnych formach zapłaty i wysyłki znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność". Po opłaceniu zakupów należy poczekać na otrzymanie spersonalizowanego projektu do akceptacji. Plik wysyłany jest w formacie PDF w ciągu 5 dni roboczych na adres e-mail podany podczas zamawiania.

Dopiero po ostatecznym zaakceptowaniu przez Ciebie projektu przechodzę do wykonania produktów. Następuje to następnego dnia roboczego. Od tego momentu nie ma możliwości wprowadzania zmian w projekcie. Samodzielnie nie zmieniam żadnych treści przesłanych przez Klienta, więc koniecznie sprawdź dokładnie wszystkie informacje zanim je do mnie prześlesz. Nie odpowiadam za błędy w produkcie wynikłe z dostarczenia nieprawidłowego tekstu czy danych.

Po tym etapie następuje wysyłka gotowych produktów. Czas wysyłki nie jest wliczany do czasu ich wykonania. Jest on zależny od formy dostawy wybranej na etapie zamówienia.

Jeśli chcesz sprawdzić ile trwają poszczególne etapy realizacji zamówienia zapraszamy do zakładki "Jak długo trzeba czekać?"

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl